Historien

Greenius ApS blev etableret i 1996 af en ildsjæl, der brændte for at imødekomme ønsket fra lokalsamfundet, om gode råvarer til fornuftige priser. Greenius ApS startede ud med både at have private og erhvervs kunder.

Men i 2006 skiftede Greenius ejerform og blev til et ApS. Siden flyttede Greenius ApS til større lokaler og valgte at koncentrere sig fuldt ud om erhvervskunderne, da forespørgelsen var stærkt stigende. Siden da er Greenius ApS ekspanderet i stor stil, der har gjort at vi i 2017 flyttede til vores nuværende lokation, hvor vi i dag har over 2000m2 lagerplads. I 2017 udvidede vi vores vognpark, så vi nu har 10 varebiler der leverer rundt i det størstedelen af Jylland.

Lokale muligheder og internationale styrker

Greenius ApS samarbejder med en lang række lokale og internationale leverandører, for at kunne tilbyde vores kunder de bedste produkter på markedet. Vores store netværk af leverandører, gør at vi kan tilgodese vores kunders specielle ønsker indenfor sæsonvarer samt mere eksotiske produkter. Vi arbejder sammen med små lokale producenter samt nogle af de allerstørste internationale leverandører, der er med til at vi kan tilbyde særdeles konkurrencedygtige priser til vores kunder.

Værdier, Mål & Visioner

Godt købmandskab, lokalt kendskab og personlige relationer.

Det er grundstene i Greenius ApS som hos den traditionelle købmand lægger vi vægt på at kende vores kunder og ikke mindst deres behov. Gennem konstruktiv dialog, ønsker vi at forstå kundens verden, så vi i højere grad kan være på forkant med og imødekomme kundens ønsker og behov.

En chauffør hos Greenius ApS er oftest på fornavn med kunderne og  der udveksles jævnligt historier eller nyheder, når vi leverer varerne. Vi vil, trods daglig travlhed, aldrig glemme at pleje det nære forhold, som vores kunder forventer af os og som vi værdsætter højt.

Vi værdsætter de personlige relationer, men det betyder på ingen måde at vi ikke udvikler og inddrager den moderne IT. Vi udvikler på vores webshops og på den digitale kommunikation, som sammen med en tæt personlig kontakt, kan gøre vores kunders hverdag nemmere og mere fleksibel. Man kan bestille fra vores webshop eller mobil app døgnet rundt og vi arbejder løbende på at udvikle kommunikationen, så vores kunder hurtigere og nemmere kan finde informationer og ikke mindst bestille varer.